בית > כתבו עלינו בעיתונות

כתבו עלינו בעיתונות

כתבה בדה מרקר 1-3-2023
הדרך לחתונה: כל המרכיבים לאירוע בלתי נשכח
כולם חולמים על אירוע מושלם, אבל הדרך לחתונה כוללת לא מעט פרטים קטנים וגדולים שעשויים לשנות את החוויה כולה
טקס הנישואין כולל דאגה לפרטים ללא מעט פרטים גדולים וקטנים שיבטיחו את אירוע בלתי נשכח. לרוב, ההכנות נמשכות חודשים כוללות מפגשים עם נשות אנשי מקצוע, כל אחת ואחד בתחומו, במטרה לגבש אירוע בלתי נשכח, שישאיר זיכרון וחוויה אחרת לבני הזוג ולחוגגים כולם. מה חשוב לזכור בדרך לחתונה ומה עשוי להפוך את חוויה למוצלחת יותר? הכירו את גולדיאם תכשיטים.
גולדיאם תכשיטיםטבעות בהתאמה אישית
כשאורית זיקרי מתבקשת לעצב טבעת אירוסים, היא מבקשת קודם כל לראות תמונה של מי שעבורה או עבורו הטבעת מיועדת. "אני לא מוכרת רק זהב ויהלומים", היא מסבירה, "אני מוכרת חוויה שלמה. חשוב לי שמי שמקבל את התכשיט יתחבר אליו במאת האחוזים, שהתכשיט ייתן לו שמחה ויסב לו אושר, לכן התכשיטים שאני מעצבת הם ברובם לא קונבנציונאליים. בדיוק עכשיו אני מעצבת טבעת אירוסים עם כנפי מלאך. הכלה המיועדת אוהבת כנפיים של מלאכים, וגם יש לה קעקוע כזה ברגל".
אורית חיה ונושמת תכשיטים ויהלומים מאז שהיא זוכרת את עצמה. היא דור רביעי למשפחה של תכשיטנים ויהלומנים, סבה, אבשלום ברזלי, היה ממייסדי הענף בישראל וסבתה, מלכה, הייתה ממלטשות היהלומים הראשונות בארץ. גם בעלה, אלי, הוא מוותיקי היהלומנים בארץ.
את המותג שלה "גולדיאם תכשיטים" הקימה אורית לפני כשמונה שנים. "הייתי סטודנטית למשפטים, כשכמה חברים, שהכירו את הקשר שלי לעולם התכשיטים והיהלומים, ביקשו שאעצב להם תכשיטים. הם כל כך התלהבו מהעיצוב ומהאיכות, עד שהחלטתי שאני פותחת עסק משלי".

"תכשיט הוא לא עוד מוצר מדף". הטבעות של גולדיאם תכשיטים
אורית מעצבת את התכשיטים בכלל ואת טבעות האירוסים בפרט, כשעיצוב אישי – מילות מפתח בעבודתה. "תכשיט הוא לא עוד מוצר מדף", היא אומרת, "לי הכי חשוב לדייק את התכשיט לאדם שיענוד אותו. אירוסים ונישואים הם לא עניין של טרנד חולף כזה או אחר, הם סיפור חיים שלם. טבעת אירוסים צריכה להתחבר רגשית לאדם שעונד אותה".
כשאורית נשאלת מי קונה היום טבעות אירוסים, היא משיבה שכולם קונים לכולם. גברים לנשים, גברים לגברים ונשים לנשים. "בשנים האחרונות", היא אומרת, "יש גם נשים שקונות לגברים, לא הרבה, אבל יש, וזה מאוד משמח אותי".
מדוע זה משמח אותך?
"מסורתית, אנחנו רגילים שהגבר קונה טבעת לאירוסים לאישה, כורע ברך ומציע לה נישואים, אבל אם את שואלת אותי, זה ממש לא חייב להיות כך. אישה שיוזמת כל דבר בחיים שלה, שיודעת לקבל החלטות, לא צריכה לחכות שמישהו אחר יחליט בשבילה אם להתחתן או לא, וזה בסדר גמור אם היוזמה תבוא ממנה. יחד עם זאת, אני יכולה להבין גם נשים שמצפות שהגבר יהיה זה שיביא את הטבעת ויעשה את כל השואו. זה מאוד תלוי באישה ובאופי שלה, אבל הלוואי ובעקבות הכתבה יהיו יותר נשים שמציעות לגברים. דרך אגב, היום זוגות רבים מגיעים ביחד לבחור את הטבעות, וזה מהמם בעיניי".
מהי העצה הכי חשובה שאת יכולה לתת למי שמתעתד לקנות טבעת אירוסים?
"בראש וראשונה לוודא היכן קונים את הטבעת ולבדוק שמדובר בעסק אמין, ותיק, מקצועי ועתיר ניסיון. ענף התכשיטים והיהלומים, לצערי, הוא די פרוץ ואין בקרה בתחום. מי שלא מבין בזהב וביהלומים, יכול בקלות ליפול בפח. העצה הכי טובה היא – לא למהר להתפתות למחירים. מציעים לכם משהו שנשמע יותר מדי טוב? תבדקו לפני שאתם קונים".
יהלום יד ראשונה
ב"גולדיאם תכשיטים" אין שום פשרות על האיכות. רוב היהלומים נקנים כחומר גלם, נבדקים ומלוטשים על ידי אלי, בעלה של אורית, יהלומן ותיק ועתיר ניסיון, ולכן גם המחירים הם מאוד תחרותיים. "אנחנו חנות המפעל", מסבירה אורית, "אנחנו מציעים יהלומים יד ראשונה במחירי מפעל. מי שקונה אצלנו תכשיט מקבל תעודה גמולוגית, המעידה על טיב היהלומים ומהווה אחריות לכל החיים. יש בית לחזור אליו, אם, למשל, נדרש תיקון בטבעת, כמו הגדלה, הקטנה, ניקוי ועוד. אמינות, שקיפות, איכות, שירות אישי ומקצועי, אחריות – כל אלה הם נר לרגלינו בלי שום פשרות. חשוב לנו שהלקוחות יקבלו ערך מוסף, עם החוויה כולה".
מה טווח המחירים של טבעות יהלומים?
"זה עולם ומלואו. מחירה של טבעת אירוסים יכול לנוע מ-1,500 שקלים ומעלה, השמיים הם הגבול. לכן, כשבני זוג מגיעים אליי לקנות טבעת, עושה ביחד איתם אפיון. מבררת מה הם מבקשים, מה התקציב שיש להם. לאחר מכן אני מעצבת את הטבעת ומדייקת אותה במאה אחוז למי שיענוד אותה. אני אף פעם לא אציע משהו שהוא מעבר לתקציב. חייבים להיות מאוד מדויקים בנושא הזה, כדי שההרגשה של הזוג תהיה שלמה. תכשיט הוא לא עוד מוצר, הוא חוויה שלמה לשני בני הזוג, והם צריכים לצאת מכאן עם הרגשה שמחה".

 
דף הביקורות באתר האינטרנט של "גולדיאם תכשיטים" גדוש בתגובות מחממות לב של לקוחות מרוצים: "הגענו לגולדיאם בעקבות המלצה, אורית התעלתה על כל הציפיות שלנו, כשהיא יצרה טבעת במיוחד בשבילנו במקצועיות ויצירתיות", כותבים בני זוג. "אורית נתנה לי את כל הנשמה כדי שאהיה מרוצה. סגנון ייחודי עם שירות ואיכות מהטובים שיש", כותבת לקוחה מרוצה נוספת, ואלה הן רק שתי דוגמאות משלל התגובות.
את אורית, שהיא חברת הבורסה ליהלומים, אתם יכולים לפגוש ב"גולדיאם תכשיטים", הממוקמת בבניין הבורסה ברמת גן, ואתם גם יכולים לרכוש אונליין דרך אתר אינטרנט של המותג, שבו מבחר של אלפי תכשיטים עם כל הנתונים המדויקים על כל תכשיט ותכשיט. "בעידן של היום", אומרת אורית, "לא חייבים לכתת רגליים בשביל לקנות טבעת. אפשר, כמובן, לעשות זאת במדויק פרונטאלית ואפשר גם דרך אתר האונליין, דרך הטלפון ובפגישת זום. רק אתמול מכרתי טבעת ללקוחות מגרמניה בזום. בכל דרך הטבעת תהיה הכי מושלמת ומדויקת עבורו".
"גולדיאם תכשיטים", בורסת היהלומים הישראלית
כתובת: בניין מכבי, חדר 236, רמת גן
טלפון077-7299684
לפנייה במייל >>
למעבר לאתר >>
למעבר לעמוד הפייסבוק >>
למעבר לעמוד האינסטגרם >>
למעבר לערוץ היוטיוב >>
 

למעבר למאמר בדה מרקר לחצו כאן

 

כתבה בערוץ 13 מתאריך 24-2-21

זהב, יהלום או אבן חן? כך תדעו כיצד לבחור את התכשיט הטוב ביותר
בין אם אתם רוצים לרכוש טבעת אירוסין או סתם לפנק את עצמכם, חשוב שתהיה לכם הבנה עמוקה לגבי יהלומים לפני שתחליטו להשקיע בתכשיט מיוחד. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן, שוחחנו עם אורית זיקרי, מעצבת התכשיטים ובעלת מותג היהלומים GOLDIAMשהסבירה כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את התכשיט הנכון

תכשיט הוא הרבה יותר מסתם חפץ, הוא מסמל שמחה, אושר ואהבה בחיים. הוא דבר שאפשר לענוד ולהסתכל עליו במטרה לעורר זיכרונות של חוויה ואנרגיה טובה. יחד עם זאת, מדובר בתחום פרוץ ולא מפוקח שמביא לכך שאנשים רבים נופלים קורבן ליהלומים באיכות פחות טובה ממה ששילמו עליה בגלל חוסר ידע בנושא. הכירו את אורית זיקרי, דור רביעי של תכשיטנים ויהלומנים, מעצבת תכשיטים ובעלת מותג היהלומים GOLDIAM שתייעץ לכם כיצד לבחור את היהלום הנכון במקום הנכון.
לבחור מקום אמין ומנוסה
שלא כמו קניית נעליים, קניית יהלומים היא השקעה רצינית, לכן חשוב לבחור את המקום האמין ביותר. כשאתם ניגשים לקנות תכשיט יהלומים, הקפידו לבחור במקום עם ותק וניסיון של שנים. "הדבר החשוב ביותר בקניית יהלומים הוא נושא האמינות ולהבין ממי אתה קונה. צריך לפנות לעסק ותיק שיש לו מה להפסיד, כך תהיו בטוחים שהוא לא ינסה לעבוד עליכם. בנוסף, חשוב לקנות רק במקומות עם רישיונות בתוקף לעיסוק ביהלומים מהמפקח על היהלומים או מחברי הבורסה ליהלומים", הסבירה אורית. 

ארבעת הפרמטרים לבחירת יהלום
בעת קניית תכשיטים, אבני חן ויהלומים, קיימים כמה פרמטרים שכדאי להביא בחשבון. אורית הביאה בפנינו את ארבעת הפרמטרים הנחשבים, המשמעותיים והקריטיים ביותר בבחירת יהלום הנקראים The 4 C's המתייחסים לצבע, חיתוך, בהירות וקראט.
"הפרמטר הראשון הוא צבע היהלום, מרכיב חיוני בקביעת המראה “הנוצץ” שלו וגם ממלא תפקיד מכריע בקביעת מחירו. יהלומים שאין להם כל צבע הם בעלי הערך הרב ביותר, משום שהם מאפשרים את הכמות הגדולה ביותר של שבירה של אור, אשר נותן ליהלום את הניצוץ שלו. לשם השוואה, יהלומים לבנים בעלי גוון צהוב או חום יקלטו פחות אור ולא יאפשרו לו להשתקף", הסבירה.

"הפרמטר השני מתייחס לאיכות החיתוך של היהלום שקובע את הברק של היהלום. ליטוש מושלם הוא חיוני מאוד, מכיוון שמאפשר לאור לחדור דרך הלוח של האבן (החלק השטוח העליון של היהלום) ולהמשיך בשבירת האור החוזר דרך הלוח. הפרמטר השלישי מתייחס לקראט, שהוא למעשה משקל היהלום. באופן כללי ככל שאבן שוקלת יותר מחירה גבוה יותר, אבל זה תלוי כמובן גם בשאר הפרמטרים המוזכרים לעיל. הקראט מחושב לפי משקל ייעודי, המתחיל מחישוב לפי נקודות כשנקודה היא 0.01 קראט. יהלומים שגודלם פחות מקראט נמדדים לפי נקודות".

"הפרמטר הרביעי מתייחס לבהירות היהלום. כאשר אנשים מדברים על הבהירות של היהלום, הם בודקים אם יש תכלילים או פגמים בתוכו. מכיוון שהם נוצרו במהלך מיליוני שנים במעמקי כדור הארץ, לרוב היהלומים יש פגמים. יחד עם זאת, ככל שליהלום יש תכלילים הבהירות שלו מצטמצמת ומחירו נמוך יותר. בנוסף, לשריטות או פגמים על הצד החיצוני של היהלום יש גם השפעה על בהירות".
חשוב לציין שבכל רכישה של יהלום מומלץ שתהיה תעודה גמולוגית חיצונית של מכון מוכר (למשל, IGL, GIA או CGL) ולא של בעל העסק. תעודה נותנת לקונה את כל הפרטים של האבן בצורה אובייקטיבית, ובכך הבטחה כי המפרט המוצהר של היהלום אכן נכון.
הכר את המומחה
אורית היא מעצבת תכשיטים בעלת רישיון לעיסוק בתכשיטים ויהלומים, חברת בורסת היהלומים בישראל. היא נשואה לאליהו זיקרי, מהיהלומנים הוותיקים, המקצועיים והמוכרים בענף בארץ ובעולם. מעבר לאמינות ומקצועיות, היא מציעה מגוון עצום של תכשיטים איכותיים בסגנונות שונים כמו טבעות אירוסין ותכשיטים לכל אירוע, והכי חשוב – במחיר נוח לכל כיס.
את המותג GOLDIAM היא הקימה לא כעוד חנות תכשיטים, אלא כיצרנית ומעצבת תכשיטים לצד ליטוש יהלומים מגלם, מה שמבטיח שמדובר ביהלומים טבעיים ולא בכאלה שגדלו במעבדה או זויפו. החנות מרכזת את כל היתרונות תחת קורת גג אחת, ומאפשרת לכם לרכוש את התכשיט המושלם בלי להתפשר על שום אספקט של הרכישה. לעומת חנויות תכשיטים סטנדרטיות, GOLDIAM מעמידה לרשותכם מערך הכולל זמינות מלאה לכל דרישה ובקשה. התכשיטים הייחודיים והמלוטשים משווקים דרך בורסת היהלומים בישראל ונמכרים גם בארצות הברית, באירופה ובמזרח.
"אני לא מוכרת מוצרים, אני מוכרת חוויה. למשל, כשאני מעצבת טבעת אירוסין לבחורה, אני מבקשת לראות את התמונה שלה כדי להכניס נשמה לתוך התכשיט. אני אוהבת את כל הלקוחות שמגיעים אליי וחיה את החיים איתם בחתונות ובאירועים משמחים בחייהם. אני שואפת לשמור על הצביון הזה, ורוצה שהמחירים יישארו כך כדי שכל אדם יוכל לפנק את עצמו ולמצוא את התכשיט שיעניק לו שמחה", סיפרה בגאווה.
תחושת שליחות חברתית
אורית היא דור רביעי למשפחת צורפים לתכשיטים ויהלומים. סבא רבא שלה היה תכשיטן ביפו עוד לפני הקמת המדינה ואבא שלה היה ממייסדי ענף היהלומים בארץ. למעשה, הוא היה אחראי על פיתוח הענף כשפתח מפעלי ענק של ייצור יהלומים באזורי פיתוח ויצר מקומות עבודה לעולים חדשים. אורית וחברת GOLDIAM ממשיכים את דרכו עד היום, כשמספקים מקומות עבודה בפריפריה ומשלבים נשים חרדיות ונוער. "מאוד חשוב לי לעזור ולעשות משהו מעבר למען החברה דרך העיסוק שלי בתכשיטים. כמה שהעסק יותר יצליח כך נוכל להחזיר את העבודה לארץ, לבנות פלטפורמה שתראה שעבודה ישראלית עדיפה מאשר מחו"ל".
לסיכום, אם ברצונכם לרכוש תכשיט לאדם יקר לליבכם או אפילו לפנק את עצמכם ביהלום נוצץ, כדאי לכם להמשיך לקרוא וללמוד עוד על האפשרויות לבחירת יהלומים באתר של GOLDIAM. בנוסף, אורית מזמינה אתכם ליצור קשר בכל עת ולקבוע פגישת ייעוץ חינם במשרדי החברה בבורסת היהלומים ברמת-גן.
לקביעת פגישת ייעוץ חייגו עכשיו 9643*
כתובת: שלום זיסמן 3, רמת גן – בניין מכבי קומה 2 חדר 236
טלפון: 073-7588180
אתר: https://goldiam.co.il/
פייסבוק: https://www.facebook.com/goldiamil
אינסטגרם: https://www.instagram.com/goldiam_jewellery/
יוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCGG4iLggWRBNT61htLJ32Wg
סרטון: https://www.youtube.com/watch?v=IOD0cIOIX7Q&ab_channel=GOLDIAM
 

למאמר בערוץ 13 לחצו על הקישור 

https://13tv.co.il/item/special/recommended/business/goldiam/

לראיון ברשת ב לחצו על הקישור
 

ראיון ברשת ב׳

payment methods

הבורסה לתכשיטים
© 2012 Goldiam. All rights reserved
YCS-Yahalom Creative Solutions, Leveraging Technology. Powered By EasyStock™